USD 2.6981
EUR 3.1530
RUB 3.3399
Тбилиси
სახელმწიფოს და საქართველოს ბანკის თანადგომით, გორში პირველი 5-ვარსკვლავიანი სასტუმრო გაიხსნა
дата:  1368

ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე მარიამ ქვრივიშვილმა გორში 5-ვარსკვლავიანი სასტუმრო „გორი ინნ“-ის  გახსნაში მიიღო მონაწილეობა.

გახსნით ღონისძიებას ასევე ესწრებოდნენ შიდა ქართლის სახელმწიფო რწმუნებული მიხეილ შაყულაშვილი, გორის მუნიციპალიტეტის მერი ვლადიმერ ხინჩეგაშვილი,  სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ დირექტორი მიხეილ ხიდურელი და  ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე.

სასტუმრო „გორი ინნ“ სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ სასტუმრო ინდუსტრიის განვითარების კომპონენტით სარგებლობს.

„აწარმოე საქართველოში“ პროგრამის  მხარდაჭერით გორში 120 ნომრიანი სასტუმრო გავხსენით, რომელიც ხელს შეუწყობს რეგიონის ტურიზმის ინდუსტრიის განვითარებასა და ეკონომიკის გაძლიერებას. ყოველი ასეთი თანამედროვე სტანდარტის შესაბამისი ობიექტი დამატებითი შესაძლებლობაა როგორც ადგილობრივი, ასევე საერთაშორისო ვიზიტორებისთვის იმოგზაურონ საქართველოს კიდევ ერთ რეგიონში და აღმოაჩინონ ახალი ისტორიული ადგილები.  მსგავსი მაღლი კლასის სასტუმრო ასევე ხელს შეუწყობს ვიზიტორთა დანახარჯებისა და ღამის თევების რაოდენობის ზრდას, რაც დადებითად აისახება ტურიზმის სექტორის დინამიკაზე. ამასთან, აღსანიშნავია, რომ სასტუმრო 100 ადგილობრივ ადამიანს ასაქმებს, რაც გააძლიერებს ჩვენი ქვეყნის ეკონომიკას“, - აღნიშნა მარიამ ქვრივიშვილმა.

„გორი ინნ“  სასტუმროების მმართველი კომპანია Inn Group-ის ქსელს წარმოადგენს. სასტუმროს მშენებლობაში 20 მილიონ ლარზე მეტის ინვესტიცია განხორციელდა.

სასტუმრო „გორი ინნ“ 120 სხვადასხვა კატეგორიის ნომრისგან შედგება, სასტუმროში პრემიუმ კლასის სპა ცენტრი ფუნქციონირებს, რომელიც აუზს, საუნებს, თურქულ ჰამამს და სპორტდარბაზს აერთიანებს, ასევე საკონფერენციო დარბაზს და მარანს, რომელშიც დამსვენებლებს შეეძლებათ ქართული, ადგილობრივი ღვინის დაგემოვნება.

„გორი ინნში“ 100-ზე მეტი ადგილობრივი კადრია დასაქმებული, ინვესტიციის მოცულობა კი 20 მილიონ ლარზე მეტია.

„ინნ ჯგუფი“ 2015 წელს ჩამოყალიბდა და დღეს უკვე 10 კომპანიას აერთიანებს, სასტუმროები – „ივერია ინნ“, როიალ ინნ“, „ბაკურიანი ინნ“, „გუდაური ინნ“, „ქუთაისი ინნ“, „გორი ინნ“ საწარმოები – „ალუტექ ჯორჯია“ თბილისში, ქუთაისსა და ბათუმში.

 
 

Тбилиси
დიდი დიღმიდან მეტრო დიდუბემდე ტრამვაის ხაზის მშენებლობის ტენდერი გამოცხადდა

დედაქალაქის მერის, კახა კალაძის ინფორმაციით, თბილისში, ტრამვაის ხაზის მშენებლობა დაიწყება. როგორც კახა კალაძემ აღნიშნა, თანამედროვე, ევროპული სტანდარტების ტრამვაის ხაზი, დიდი დიღმის დასახლებას მეტროსადგურ „დიდუბესთან“ დააკავშირებს. 7.5-კილომეტრიანი ტრამვაის ხაზის მშენებლობაზე ჯერ კიდევ მიმდინარე წლის მარტში ბაზრის მოკვლევა გამოცხადდა.

„დღეს, ჩვენ ვაცხადებთ ტენდერს ტრამვაის ხაზის პროექტისა და სამშენებლო სამუშაოების შესყიდვაზე. მანამდე, იცით, რომ გამოცხადებული გვქონდა ბაზრის კვლევასთან დაკავშირებული ტენდერი, სრულყოფილი ინფორმაცია გვაქვს, სად უნდა გაკეთდეს, რომელ მონაკვეთზე უნდა განხორციელდეს“,- აღნიშნა კალაძემ.

პროექტის თანახმად, ახალ მარშრუტს 11 გაჩერება ექნება და მას ტრამვაის 10 შემადგენლობა უნდა მოემსახუროს.

საპროექტო დოკუმენტაციის თანახმად, ტრამვაის 7.5-კილომეტრიანი ხაზი გაივლის მირიან მეფის ქუჩას, აღმაშენებლის ხეივანს, გრიგოლ რობაქიძის გამზირს, გადაკვეთს შოთა შალიკაშვილის სახელობის ხიდს და მისი საბოლოო გაჩერება მეტრო დიდუბეს მიმდებარედ იქნება. ფასების გამოკვლევის შემდეგ გახდება ცნობილი თუ რამდენი მილიონი დოლარი დაჯდება აღნიშნული პროექტის განხორციელება.

სამშენებლო სამუშაოები ჩატარდება Design-Build (DB) მეთოდით, რაც გულისხმობს როგორც საპროექტო დოკუმენტაციის მომზადებას, ისე უშუალოდ მშენებლობას. პროექტის თანახმად, ტრამვაის ხაზი დააკავშირებს დიდი დიღმის მე-3 და მე-4 მიკრორაიონებს მეტრო დიდუბესთან, რაც მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს მგზავრთა გადაადგილებას. პროექტის თანახმად, ტრამვაის ერთ შემადგენლობას არანაკლებ 300 მგზავრის გადაყვანა უნდა შეეძლოს.

 პროექტი შემდეგ კომპონენტებს მოიცავს:

საპროექტო სამუშაოები: მოიცავს ტოპო-გეოდეზიურ და გრუნტის კვლევებს, მგზავრთნაკადების ანალიზს, საინჟინრო გათვლებს და ტექნიკურ-ეკონომიკურ დასაბუთებას.

ინფრასტრუქტურა: ლიანდაგები, საკონტაქტო ხაზი, ტრამვაის დეპო, ადმინისტრაციული შენობა, სამრეცხაო, ტექნიკური მომსახურების ცენტრი და უსაფრთხოების სისტემები.

ტრამვაის მართვის სისტემა: მოიცავს სიგნალიზაციის, უსაფრთხოების, ავტომატიზაციისა და საკომუნიკაციო ქსელების სრულ ინტეგრაციას.

მგზავრთა კომფორტი: ტრამვაის გაჩერებებზე და ვაგონებში განთავსდება ინფორმაციული ეკრანები (PIS), ხმოვანი შეტყობინების სისტემა (PA), და ვიდეომეთვალყურეობა (CCTV).

OCC (Operations Control Center): ცენტრალური სადისპეტჩერო ცენტრი უზრუნველყოფს ტრამვაის მოძრაობის, უსაფრთხოების, და საინფორმაციო სისტემების მართვას.

ვადები:

კონცეპტუალური პროექტი: 6 თვე;

დეტალური პროექტირება: 12 თვე;

მშენებლობა: 36 თვე.

პროექტის საერთო ვადა 4.5 წელს შეადგენს.

თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის განმარტების თანახმად, პრეტენდენტს 2022-2024 წლებში ჯამურად უნდა ჰქონდეს არანაკლებ 50’000’000 აშშ დოლარის ბრუნვა.

более
голосование
ვინ გაიმარჯვებს რუსეთ - უკრაინის ომში?
голосование
Кстати