USD 2.7354
EUR 3.0177
RUB 2.8748
Тбилиси
ბანკების მიერ დასაკუთრებული ქონების 57% „თიბისიზე“ მოდის - ხუთ ბანკს დასაკუთრებული ქონება საერთოდ არ აქვს
дата:  1000

2023 წლის მეორე კვარტლის მდგომარეობით, საქართველოში მოქმედი კომერციული ბანკების ანგარიშზე 498 028 275 ლარის ღირებულების დასაკუთრებული უძრავ-მოძრავი ქონებაა.

2023 წლის მეორე კვარტალის მდგომარეობით, დასაკუთრებული ქონების მოცულობის მიხედვით, კომერციული ბანკების რეიტინგი ასეთია:
  • თიბისი ბანკი – 283 079 187 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - 285 987 773 ლარი)
  • საქართველოს ბანკი – 141 856 352 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - 51 521 626 ლარი)
  • ბაზის ბანკი – 23 901 715 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - 24 256 941 ლარი)
  • ტერა ბანკი - 22 400 169 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - 22 400 169 ლარი)
  • ვითიბი ბანკი ჯორჯია – 13 232 417 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - 18 576 510 ლარი)
  • ხალიკ ბანკი საქართველო – 10 064 254 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - 11 691 707 ლარი)
  • ლიბერთი ბანკი – 1 998 078 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - 1 114 744 ლარი)
  • პროკრედიტ ბანკი – 79 370 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - 93 740 ლარი)
  • იშ ბანკი საქართველო - 1 349 093 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - არ არის მითითებული)
  • ზირაათ ბანკი საქართველო - 67 640 ლარი (2022 წლის მეორე კვარტალი - 124 640 ლარი).

2023 წლის მეორე კვარტალის მდგომარეობით, ქართუ ბანკსსილქ ბანკსპაშა ბანკსკრედობანკს და პეისერას (პირველი ციფრული ბანკი) დასაკუთრებული ქონება არ აქვთ.

2023 წლის მეორე კვარტალში ბაზარზე სულ 15 კომერციული ბანკი ოპერირებდა

წყარო:https://commersant.ge/

область
კახეთის 4 -ზოლიანი მაგისტრალის პირველი 35 კმ-იანი მონაკვეთი გაიხსნა, მაგისტრალური გზა სამჯერ გაზრდილ გამტარობასთან ერთად ანახევრებს გადაადგილების დროს

კახეთის 4 - ზოლიანი მაგისტრალური გზის პირველი 35 კმ-იანი მონაკვეთი გაიხსნა და თბილისიდან საგარეჯომდე ტრანსპორტი უკვე ჩქაროსნული გზით ისარგებლებს.

საქართველოს რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს ინფორმაციით, თბილისი-საგარეჯოს მაგისტრალური გზა სრულ შესაბამისობაშია საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების თანამედროვე სტანდარტებთან და უზრუნველყოფილია განათების სისტემით.

„მაგისტრალი გვერდს უვლის ოთხ მჭიდროდ დასახლებულ სოფელსა და ქალაქს (ვაზიანს, სართიჭალას, ნინოწმინდას, საგარეჯოს), რითაც განტვირთავს მოძრაობას დასახლებებში, გაანახევრებს გადაადგილების დროს და სამჯერ გაზრდის ავტოტრანსპორტის გამტარობას.

თბილისი-საგარეჯოს მაგისტრალურ გზაზე აშენდა 35 კმ-იანი ასფალტ-ბეტონისა და ცემენტ-ბეტონის 4 ზოლიანი გზა, 46 საავტომობილო, 4 სარკინიგზო და 1 სამელიორაციო ხიდი, მოეწყო 8 მიწისქვეშა გადასასვლელი, 148 წყალგამტარი და 19 სამელიორაციო მილი.

გზის მშენებლობა სახელმწიფო ბიუჯეტიდან 533 502 661 მილიონი ლარით დაფინანსდა.

თბილისი-სგარეჯოს 35 კმ-იანი საერთაშორისო მაგისტრალური გზა თბილისის კახეთთან დამაკავშირებელი ძირითადი საგზაო ქსელის და აზერბაიჯანთან დამაკავშირებელი საერთაშორისო სატრანზიტო დერეფნის ნაწილია.

კახეთის 4 ზოლიანი საერთაშორისო მაგისტრალის განვითარებისთვის, საერთო ჯამში, აშენდება 85 კმ-იანი გზა ბაკურციხემდე, რისთვისაც უკვე მიმდინარეობს საგარეჯო-ბადიაურის 17 კმ-იანი მონაკვეთის მშენებლობა.

კახეთის მაგისტრალის მშენებლობის დასრულების შემდეგ, თბილისიდან თელავამდე მგზავრობა მხოლოდ 1 საათსა და 20 წუთში იქნება შესაძლებელი“, - ნათქვამია ინფორმაციაში.

более
голосование
ვინ გაიმარჯვებს რუსეთ - უკრაინის ომში?
голосование
Кстати