საქსტატის 2024 წლის მონაცემებით, რუსეთი საქართველოს მეორე უმსხვილესი სავაჭრო პარტნიორია. სწორედ მასზე მოდის ქვეყნის მთლიანი ექსპორტ-იმპორტის ჯამის 10.8%.
გასულ წელს, საქართველო-რუსეთის სავაჭრო ბრუნვა წლიურად 5.4%-ით გაიზარდა და 2.5 მლრდ დოლარი შეადგინა.
რუსეთიდან იმპორტი
რუსეთთან სავაჭრო ბრუნვის ძირითად ნაწილს იმპორტი შეადგენს. საქართველო რუსეთიდან 2.7-ჯერ მეტს ყიდულობს, ვიდრე თავად ყიდის. უფრო დეტალურად, გასულ წელს რუსეთი საიმპორტო პარტნიორებს შორის მესამე ადგილზე იყო და იმპორტმა წლიურად 6%-იანი ზრდის შემდეგ, 1 მლრდ 850 მლნ დოლარი შეადგინა. ეს საქართველოს მთლიანი იმპორტის 11%-ია.
რაც შეეხება ძირითად საიმპორტო პროდუქციას, რუსეთიდან განსაკუთრებით დიდი რაოდენობით შემდეგი საქონელი შემოვიდა:
რუსეთში ექსპორტი
იანვარ-ივლისში ექსპორტმა 681.5 მლნ მილიონი დოლარი შეადგინა, რაც წლიურად 3.7%-ით გაზრდილი მაჩვენებელია. რუსეთი საქართველოს მეოთხე უმსხვილესი საექსპორტო პარტნიორია, მთლიან ექსპორტში 10.4%-იანი წილით.
რუსეთში ძირითადი საექსპორტო პროდუქცია ასე გამოიყურება:
წყარო:https://bm.ge/
კომპანია Meta-მ დაასრულა მრავალფეროვნების, თანასწორობისა და ჩართულობის (DEI) პროგრამები. ინფორმაციას ამის შესახებ Fox News-ი ავრცელებს.
კომპანიამ თანამშრომლებს განუცხადა, რომ „სამართლებრივი და პოლიტიკის ლანდშაფტი მრავალფეროვნების, თანასწორობისა და ჩართულობის ძალისხმევის გარშემო იცვლება“.
მანამდე უმსხვილესმა ამერიკულმა კვების კომპანია „მაკდონალდსმა“ ოთხი წლის შემდეგ მრავალფეროვნების პოლიტიკის გაგრძელებაზე უარი განაცხადა.
როგორც „მაკდონალდსის“ მიერ გავრცელებულ განცხადებაშია აღნიშნული, ის მრავალფეროვნების პოპულარიზაციაზე უარს იტყვის კომპანიის უმაღლესი რგოლის დონეზე. ეს პროგრამა შეჩერდება კვების ობიექტების მიმწოდებლებისთვისაც, რომლებსაც ადრე კომპანია უმცირესობების დასაქმებისკენ მოუწოდებდა.