USD 2.7015
EUR 3.1697
RUB 3.4107
Tbilisi
ყველაზე ძვირად ღირებული ქართველი ფეხბურთელების რეიტინგი
Date:  719

Transfermarkt-ის საერთაშორისო რეიტინგში საქართველო რამდენიმე გამორჩეული ფეხბურთელითაა წარმოდგენილი, მათ შორის ყველაზე მაღალი საბაზრო შეფასება ხვიჩა კვარაცხელიას აქვს, რომლის ფასიც ამჟამად 35 მილიონ ევროს აღწევს.

საერთო ჯამში, აღნიშნულ პლატფორმაზე წარმოდგენილი ქართველი ფეხბურთელების კუმულაციური საბაზრო კაპიტალიზაცია 54 მილიონ ევროს შეადგენს.

გთავაზობთ ყველაზე ძვირადღირებული მოქმედი ქართველი ფეხბურთელების რეიტინგს:

1. ხვიჩა კვარაცხელია - €35 მილიონი, SSC Napoli;

2. გიორგი მამარდაშვილი - €20 მილიონი, Valencia CF;

3. საბა ლობჟანიძე - €4.3 მილიონი, Hatayspor;

4. დავით ხოჭოლავა - €3 მილიონი, FC Copenhagen;

5. გიორგი მიქაუტაძე - €2.2 მილიონი, FC Metz;

6. გიორგი ქვილითაია - €2 მილიონი, APOEL Nicosia;

7. ოთარ კიტეიშვილი - €2 მილიონი, SK Sturm Graz;

8. გიორგი ჩაკვეტაძე - €2 მილიონი, Slovan Bratislava;

9. ზურიკო დავითაშვილი - €2 მილიონი, FC Girondins Bordeaux;

10. ვალერი ყაზაიშვილი - €1.5 მილიონი, Ulsan Hyundai;

11. ლუკა ლოჩოშვილი - €1.5 მილიონი, US Cremonese;

12. ირაკლი აზაროვი - €1.2 მილიონი, Red Star Belgrade;

13. სოლომონ კვირკველია - €1 მილიონი, Neftchi Baku;

14. გიორგი წიტაიშვილი - €1 მილიონი, Lech Poznan;

15. ნიკა კვეკვესკირი - €0.8 მილიონი, Lech Poznan.

 

tbilisi
მერი - „ლაგუნა ვერეზე“ ერთი რამ უნდა გაიგოთ, ეს არის კერძო საკუთრება, ეს არც ჩემია, არც მუნიციპალიტეტის - როცა სამუშაოები წარიმართება, შენარჩუნებული იქნება საცურაო აუზი

„ლაგუნა ვერეზე“ ერთი რამ უნდა გაიგოთ, ეს არის კერძო საკუთრება. ეს არც ჩემია, არც მუნიციპალიტეტის, არც თქვენი - როდესაც სამუშაოები წარიმართება, შენარჩუნებული იქნება „ლაგუნა ვერე“, საცურაო აუზი. მე თუ მკითხავთ, როგორც დედაქალაქის მერს, საერთოდ არაფერი არ ესაქმება იქ საცურაო აუზს, ერთ-ერთი ყველაზე დაბინძურებული ადგილი გახლავთ კონკრეტული გზის მონაკვეთი, - ამის შესახებ დედაქალაქის მერმა, კახა კალაძემ თბილისის საკრებულოს სხდომაზე შესაბამისი კითხვის საპასუხოდ განაცხადა.

კალაძემ ასევე, უპასუხა კითხვას, „ვარკეთილის“ მეტროსადგურის რეაბილიტაციის შესახებ და აღნიშნა, რომ ამ პროექტის განხორციელებას „თან ბევრი სირთულე ახლდა და ახლა, ის უკვე ბოლოშია გასული“.

„ლაგუნა ვერეზე“ ერთი რამ უნდა გაიგოთ, ეს არის კერძო საკუთრება. ეს არც ჩემია, არც მუნიციპალიტეტის, არც თქვენი. ეს არის კერძო საკუთრება. რა დაპირებაზე მესაუბრებით? ჩვენი დაპირება იყო, რომ იქ, როდესაც სამუშაოები წარიმართება, შენარჩუნებული იქნება „ლაგუნა ვერე“, საცურაო აუზი. მე თუ მკითხავთ, როგორც დედაქალაქის მერს და როგორც ამ ქალაქში მცხოვრებ ადამიანებს, საერთოდ არაფერი არ ესაქმება იქ საცურაო აუზს, ერთ-ერთი ყველაზე დაბინძურებული ადგილი გახლავთ კონკრეტული გზის მონაკვეთი.

არ ვიცი, დაველოდოთ, როდესაც კერძო მესაკუთრე განახორციელებს პროექტს. ხელშეკრულებაში პირდაპირ არის ჩაწერილი, რომ აღნიშნული საცურაო აუზი უნდა იყოს შენარჩუნებული.

რაც შეეხება „ვარკეთილის“ მეტროს, აბსოლუტურად გეთანხმებით, რომ უდიდესი პრობლემა იყო, სერიოზული გამოწვევა. აქაც, არ არსებობს კომპანიები საქართველოში. გვაქვს სერიოზული პრობლემა, გამოწვევა.

სერიოზული გამოწვევა გვაქვს მუშახელთან დაკავშირებით. პროექტი, რა თქმა უნდა, უკვე ბოლოშია გასული და უახლეს მომავალში მთლიანად დამთავრებული და მოწესრიგებული იქნება. უამრავი გამოწვევა ახლდა თან ამ პროექტს. ჯერ ერთი, კომპანიები პასუხისმგებლობას არ იღებდნენ იმიტომ, რომ იმ უბედურების გამო, რაც მოხდა, ყველა შეშინებული იყო და არავის არ ჰქონდა სურვილი, მონაწილეობა მიეღო ამ პროექტის განხორციელებაში. მოგვიწია უცხოელი ექსპერტების ჩამოყვანა, დეტალურად შესწავლა თვითონ გვირაბის, რა მდგომარეობა იყო, წყლები საიდან შემოდიოდა, როგორ უნდა მომხდარიყო ამ ყველაფრის არიდება“,- განაცხადა კახა კალაძემ.

See all
Survey
By the way