USD 2.6681
EUR 2.8381
RUB 2.7748
Тбилиси
„წლევანდელი რთველის მთავარი გამოწვევა ყურძნის ხარისხია, საოცრად ცუდი წელია“ – თელავის ღვინის მარანი
дата:  662

წყარო:https://bm.ge/

კომპანია „თელავის ღვინის მარნის“ დამფუძნებლის ზურაბ რამაზაშვილის თქმით, წლევანდელი რთველზე მთავარი გამოწვევა ყურძნის ხარისხია. „საქმიანი დილის“ ეთერში საუბრისას რამაზაშვილმა აღნიშნა, რომ ცუდი კლიმატური პირობების გამო რაოდენობრივად წლევანდელ სეზონზე 40%-ით ნაკლები ყურძენი დაიკრიფება.

მისივე შეფასებით, ყურძნის ჩაბარების პროცესი ხარვეზების გარეშე, გამართულად მიმდინარეობს.

„წლევანდელი რთველის მთავარი გამოწვევა ყურძნის ხარისხია. საოცრად ცუდი წელია. სტატისტიკურად რომ ვადარებთ, იმაზე ვფიქრობთ, მსგავსი წელი ჩვენი მუშაობის 25 წლიანი ისტორიის განმავლობაში როდისმე არსებობდა თუ არა.

მე არ მახსენდება ამდაგვარი წელი, როდესაც ყველაფერი ერთად დაატყდა თავს მევენახეს. ეს იყო ცუდი კლიმატი, მაღალი ტენიანობით, ხშირი წვიმით, საკმაოდ დიდი დაზიანებაა როგორც ჭრაქით, ისე ნაცრით. ამას შემდეგ მოჰყვა რამდენიმე სეტყვა, რომელმაც გარკვეული პერიოდულობით დააზიანა მოსავალი, ასე რომ წლევანდელ სეზონზე მთავარი გამოწვევა არის ყურძნის ხარისხი. რაოდენობრივად მოსავალი თავისთავად შემცირებულია. ვფიქრობთ, საერთო მოსავალს 40% მაინც დააკლდება. რაც შეეხება ჩაბარების ფასს, ყურძნის ფასი ხარისხის მიხედვით თეთრი ყურძნის შემთხვევაში 0.90-დან 1,15 ლარამდე ლავირებს. საფერავი შედარებით ძვირია და 1,50-1,55 ლარის ფარგლებშია.

თავად ჩაბარების პროცესი, სისტემა საკმაოდ გამართულია, ხარვეზები თითქმის არ არის ყველგან არის მონიტორინგის ჯგუფი და სრული მონიტორინგი ხორციელდება როგორც რაოდენობის, ისე ხარისხის.“ - განაცხადა ზურაბ რამაზაშვილმა.

 

область
რა ეტაპზეა თბილისი-თიანეთის გზის 21 კმ-იანი მონაკვეთის რეაბილიტაცია? (ვიდეო)

საქართველოს რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს საავტომობილო გზების დეპარატმენტი, შიდასახელმწიფოებრივი მნიშვნელობის თბილისი(გლდანი)-თიანეთის საავტომობილო გზის 21 კმ-იანი მონაკვეთის რეაბილიტაციის შესახებ ინფორმაციას ავრცელებს.

უწყების ცნობით, ამ ეტაპზე, გზის სავალ ნაწილზე, ასფალტ-ბეტონის საფარის დაგება მიმდინარეობს.

"პროექტის ფარგლებში, ხორციელდება გზის სრული რეაბილიტაცია, იგება ასფალტ-ბეტონის საფარი და რეაბილიტაცია უტარდება 3 ხიდს. მოეწყობა საყრდენი კედლები, წყალგამტარი მილები, სანიაღვრე არხები და ტროტუარები. ასევე, გათვალისწინებულია, ადგილობრივ გზებთან მიერთებების, მოსახლეობის ეზოებში შესასვლელების, ავტოპავილიონისა და ავტობუსის  გასაჩერებელი მოედნის მოწყობა.

სარეაბილიტაციო მონაკვეთი თბილისში იწყება და გაივლის სოფელ მამკოდის და ცხვარიჭამიას ტერიტორიებს.

თბილისი–თიანეთის გზის რეაბილიტაციის შედეგად, საავტომობილო გზაზე ავტოტრანსპორტის გადაადგილება გახდება მეტად კომფორტული და შემცირდება მგზავრობის დრო", - აცხადებენ საავტომობილო გზების დეპარტამენტში.

მათივე ინფორმაციით, პროექტი სახელმწიფო ბიუჯეტიდან 24 948 977 ლარით ფინანსდება.  სამუშაოების დასრულება 2024 წლისთვის არის დაგეგმილი.

более
голосование
ვინ გაიმარჯვებს რუსეთ - უკრაინის ომში?
голосование
Кстати