USD 2.7545
EUR 3.1363
RUB 3.3460
Tbilisi
რამ შეიძლება გამოიწვიოს რეკლამის უარყოფა ფეისბუქზე
Date:  3881

Facebook Ads-ის ანგარიშზე Rejected შეტყობინების დანახვა არც თუ ისე იშვიათი მოვლენაა. როგორც წესი, ეს ნიშნავს, რომ თქვენს რეკლამაში ან სამიზნე აუდიტორიაში რაღაც არის შესაცვლელი. რეკლამის დახვეწის შემდეგ კი ისევ გეძლევათ საშუალება, ხელახლა მოითხოვოთ მისი დასტური, რაც სულ რამდენიმე წუთს მოითხოვს.

ზოგიერთი რეკლამის დაბლოკვა ნამდვილად მიზანშეწონილია და ამ შედეგის გამოსწორებაც შეუძლებელია, რადგან ისინი პლატფორმისთვის შეუფერებლად მიიჩნევიან.

სტატიის განმავლობაში ვისაუბრებთ იმ შემთხვევებზე, რამაც შეიძლება თქვენი რეკლამის უარყოფა გამოიწვიოს. ასევე გაეცნობით, თუ სად შეიძლება უარყოფილი რეკლამების ნახვა, როგორ ხდება ამის გამოსწორება და რისი გაკეთება შეგიძლიათ, თუ პრობლემის გადაჭრა ვერ შეძელით.

უარყოფილი Facebook Ads? რატომ ხდება ეს?

ფეისბუქს საკმაოდ ვრცელი სია გააჩნია აკრძალული და შეზღუდული კონტენტის შესახებ. შეზღუდული კონტენტის გამოყენება დაშვებულია, თუმცა გარკვეულ ჩარჩოებში უნდა მოექცეთ, რაც ძირითადად თქვენს ადგილმდებარეობაზეა დამოკიდებული. რაც შეეხება აკრძალულ კონტენტს, ის ფეისბუქზე ვერასდროს მოხვდება.

რა თქმა უნდა, ეს სრული სია არ გახლვათ, თუმცა მოიცავს რამდენიმე მიზეზს, თუ რატომ შეიძლება რეკლამა იქნას უარყოფილი შეზღუდული კონტენტის გათვალისწინებით:

  • არალეგალური კონტენტი ზოგიერთი რეგიონისთვის, მაგალითად ალკოჰოლის რეკლამირება 21 წლამდე ადამიანებისთვის ამერიკის მასშტაბით.
  • დისკრიმინაციული კონტენტი.
  • რეკლამები, რომლებიც ფეისბუქის ბრენდირებულ აქტივებს იყენებს.
  • რეკლამები, რომლებიც არღვევენ საავტორო უფლებებსა და სავაჭრო ნიშნებს.
  • მომხმარებლის ინტერფეისის სურათები.
  • ლიდების რეკლამა, რომელიც სენსიტიურ ინფორმაციას ითხოვს, მაგალითად კრიმინალური ისტორია, ჯანმრთელობა ან სექსუალური ორიენტაცია.
  • არასწორი პროდუქტის აღწერა ან არარელევანტური სურათები.
  • რეკლამები, რომლებიც დისკრიმინაციისთვის ან პროვოკაციისთვისაა განკუთვნილი.
  • შეზღუდული კონტენტი გარკვეული ინდივიდებისთვის ან მოსახლეებისთვის, მაგალითად ეს შეიძლება იყოს კრიპტოვალუტის, სოციალური პრობლემების ან ფარმაცევტული მედიკამენტების შესახებ.

როგორც ვახსენეთ, ზოგიერთი კონტენტი სრულიად არის აკრძალული ფეისბუქზე გასავრცელებლად. მათ შორის:

  • არალეგალური პროდუქტები და სერვისები
  • თამბაქოსთან დაკავშირებული ნივთები
  • ნარკოტიკთან დაკავშირებული რეკლამები
  • იარაღები და ტყვიაწამალი
  • პორნოგრაფია
  • დეზინფორმაცია ან სენსაციური კონტენტი
  • არაკეთილსინდისიერი ან გრამატიკულად უხეში კონტენტი
  • რეკლამები ვირუსული პროგრამით

სად ვნახოთ, რა მიზეზით იქნა უარყოფილი რეკლამა?

უარყოფილ რეკლამასთან მუშაობისას პირველ რიგში, საჭიროა, გავიგოთ, იქნა თუ არა მართლაც ის უარყოფილი. უარყოფილი რეკლამის შესახებ ხშირად მეილებს არ ვიღებთ, ამიტომ, შესაძლოა გვეგონოს, რომ რეკლამა გამოვაქვეყნეთ, დავტოვოთ ფეისბუქი და ამის შესახებ წარმოდგენაც არ გვქონდეს.

შესაბამისად, გირჩევთ რამდენიმე წუთი დაიცადოთ ფეისბუქზე და ნახოთ გადალახა თუ არა თქვენმა რეკლამამ ფეისბუქის საწყისი ავტომატური ტესტი. ზოგადად კი მიზანშეწონილია, რომ ხშირად შეამოწმოთ რეკლამა სანამ არ დარწმუნდებით, რომ მას გამოქვეყნებული ან აქტიური სტატუსი აქვს.

მოდით მივყვეთ ნაბიჯ-ნაბიჯ. დავუშვათ, თქვენ აირჩიეთ რეკლამის გამოქვეყნება და ფიქრობთ, რომ ყველანაირი სტანდარტი დაიცავით და სწორი აუდიტორიაც მიუთითეთ. სად უნდა შეამოწმოთ რეკლამის სტატუსი?

პირველ რიგში, დაიწყეთ თქვენი ფეისბუქ პროფილის “dashboard”-ის შემოწმება. აქედან კი გადადით Ads Manager სექციაში.

წარსული რეკლამების ნახვას ასევე შეძლებთ Business Suite ან Ad Center-ის საშუალებითაც. თუმცა, ვფიქრობთ, რომ Ads Manager ყველაზე მარტივი გზაა ახალი, ძველი და სამომავლო რეკლამების მონიტორინგისთვის. თუმცა, შედარებით მსხვილი კამპანიების წარმოებისას Business Suite-ს დამატებითი ხელსაწყოებიც გააჩნია.

სექციაში გადასვლისას იხილავთ თქვენი რეკლამების შეჯამებას, ხელსაწყოების ახალი რეკლამების გენერირებისთვის და ფილტრებს სხვადასხვა რეკლამების სანახავად.

ჩამოსქროლეთ უკვე არსებული რეკლამების სანახავად.

თქვენი უკანასკნელი რეკლამები ჩამოთვლილია სათითაოდ და მათთან ერთად მოცემული გაქვთ ინფორმაცია მათი რიჩისა და სარეკლამო ხარჯების შესახებ.

ასევე შეგიძლიათ, აქ ნახოთ გაწითლებული გაფრთხილებები იმ რეკლამების შესახებ, რომლებიც უარყოფილ იქნა.

სწორედ აქ ნახავთ თქვენთვის საინტერესო ინფორმაციას.

უარყოფილი რეკლამების სანახავად ალტერნატიულ საშუალებას წარმოადგენს Business Suite-ის გვერდი. ჩამოდით ქვემოთ და ნახეთ “Recent Ads” ღილაკი იმავე ჩამონათვალისთვის, რომელიც ედს მენეჯერში ნახეთ.

აქაც ყველა უარყოფილ რეკლამას თან ახლავს წითელი შეტყობინება. 

ფეისბუქი უარყოფილი რეკლამების შესახებ შეტყობინებების გრაფიდანაც გაცნობებთ და შეგიძლიათ პლატფორმის მენიუდანაც ნახოთ ეს შეტყობინებები.

მეილის საშუალებით უარყოფილ რეკლამებზე ინფორმაციას ნაკლებად ვიღებთ, თუმცა შეტყობინებების გრაფასაც შესაძლოა ერთი ან ორი დღე დასჭირდეს, რათა მოლოდინის რეჟიმში მყოფი რეკლამების შესახებ განახლდეს ინფორმაცია. ისეთი შემთხვევებიც არსებობს, როდესაც შეტყობინებების გრაფაში ასეთი მესიჯი საერთოდ არ გამოჩენილა. ამიტომ, განსაკუთრებით მნიშვნელოვან რეკლამებზე მხოლოდ მათ ნუ მიენდობით.

მაგალითად, რეკლამის გამოქვეყნების შემდეგ შეიძლება მსგავსი შეტყობინება მოგივიდეთ:

რა თქმა უნდა, ასეთი შეხსენებები გვეხმარება, მაგრამ მათი გამორჩენაც მარტივია. გარდა ამისა, მათ გამოსაჩენად შედარებით დიდი დრო სჭირდებათ და შესაძლოა ზოგჯერ საერთოდ არ გამოგვიჩნდეს.

როგორ დავადასტუროთ რეკლამის მიმოხილვა მისი უარყოფის შემდეგ?

თითოეული რეკლამა ფეისბუქზე რამდენიმე ავტომატური შეფასების პროცესს გადის გამოქვეყნებისთვის. ავტომატურ ტესტებში ვგულისხმობთ იმას, რომ რეკლამებს თავდაპირველად ალგორითმები და ბოტები უმკლავდებიან. ამიტომაც, ხშირად ხდება რეკლამის უარყოფა, რადგან რთულია ბოტმა და ალგორითმა 100%-ით გამოარჩიოს რეკლამის შინაარსი. საწყისი ავტომატიზებული ტესტის შემდეგ, შესაძლებლობა გაქვთ, უკვე ფეისბუქის მხარდაჭერის გუნდს დაუკავშირდეთ. თუმცა, ეს ყველაზე ეფექტური გზა ნამდვილად არ არის, რადგან შესაძლოა, მათი პასუხი საკმაოდ დაგვიანდეს და დახმარების გარანტიასაც ვერ მოგცემენ.

ამგვარად, უარყოფილი რეკლამის გამოსწორების ორი გზა არსებობს: ავტომატური და მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდთან მეილის გაგზავნა.

პირველი ეტაპი ფეისბუქზე რეკლამის დადასტურების მოთხოვნაა. ყველა რეკლამა მსგავსად განიხილება და საჭიროა, ამ პროცესში ფეისბუქმა დაადგინოს, არის თუ არა რეკლამა ამორალური ან არალეგალური.

რეკლამის დადასტურების შემდეგ იღებთ შეტყობინებას, რომელიც გამცნობთ, რომ რეკლამა განხილვაშია.

შემდეგ, როგორც უკვე განვიხილეთ, გადადით ედს მენეჯერის ანგარიშში და შეამოწმეთ თქვენი რეკლამის სტატუსი.

როგორც წესი, რეკლამა, რომელიც ყველა წესს იცავს და პროფესიონალურად გამოიყურება, უპრობლემოდ იღებს აქტიურ სტატუსს.

თუმცა, უარყოფილი რეკლამის წითელი შეტყობინება გამცნობთ, რომ თქვენმა რეკლამამ ფეისბუქის ავტომატური შეფასების ნაწილი წარმატებით ვერ გაიარა და გარკვეული წესი დაარღვია.

მიიჩნევთ თუ არა ამას სამართლიანად, პრობლემის გამოსწორების გზა იქამდე არ იარსებებს, სანამ რეკლამაში ცვლილებების შეტანას არ დაიწყებთ.

იმის გასაგებად, თუ რაში მდგომარეობს პრობლემა, შეგიძლიათ დააჭიროთ „View Results” ღილაკს.

თითოეული უარყოფილი რეკლამა მოიცავს ახსნას ფაქტის შესახებ.

თქვენ დაინახავთ წითელ სიმბოლოს და შეტყობინებას ვრცელი აღწერილობით იმ წესის შესახებ, რომელიც თქვენმა რეკლამამ დაარღვია. ძირითად შემთხვევებში მთავარ ფაქტორს რეკლამაში შემავალი კონტენტი ან სამიზნე აუდიტორია წარმოადგენს.

განვიხილოთ მაგალითი. ქვემოთ იხილავთ რეკლამას, რომელიც ამერიკაში უძრავი ქონებისთვის იყო განკუთვნილი. ამ ინდუსტრიაში ამერიკაში გარკვეული კანონიერი შეზღუდვები არსებობს, რომლებიც დისკრიმინაციულ საკითხებს - რასას, შემოსავლებსა და სქესს ეხება.

რეკლამის ფარგლებში შერჩეულ იქნა სამიზნე აუდიტორია კონკრეტული შემოსავლების ფარგლებში. შესაძლოა ჩათვალოთ, რომ ეს სრულიად ბუნებრივია, რადგან უძრავ ქონებას ისეთი ადამიანები ყიდულობენ, რომლებსაც ამის საშუალება აქვთ. მიუხედავად ამისა, კანონის თანახმად ჩვენ არ შეგვიძლია ისეთი ხალხისთვის პოტენციური შესაძლებლობის დამალვა მხოლოდ იმიტომ, რომ მათ ამისათვის საჭირო თანხები არ გააჩნიათ.

View Results სექციის დადებითი მხარე ის არის, რომ აქ დაწვრილებითი ინფორმაციაა მოცემული დარღვეული წესის შესახებ და ის დამატებით ბმულებსაც შეიცავს, სადაც უფრო მეტის წაკითხვა შეგვიძლია სპეციალური სარეკლამო კატეგორიების შესახებ. ეს დამოკიდებულია იმაზე, თუ რომელი წესი ირღვევა.

ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ, დააჭიროთ Request Review და თქვენი რეკლამის ახლიდან განხილვა მოითხოვოთ, თუმცა გაცილებით მეტი შანსი გაქვთ წარმატების, თუ რეკლამაში შესაბამის ცვლილებებს შეიტანთ. ამის შემდეგ შეგიძლიათ, კვლავ მოითხოვოთ რეკლამის განხილვა და აჩვენოთ ფეისბუქს, რომ გარკვეული ძალისხმევა გაიღეთ პრობლემის გამოსასწორებლად.

რეკლამაში ცვლილებების შესატანად შეგიძლიათ “Edit Ad” ღილაკს დააწვეთ.

თითოეული შემთხვევა რედაქტირებისას განსხვავებულია.

შესაძლოა აღმოაჩინოთ, რომ საჭიროა რეკლამის ტექსტიდან ან ფოტოდან რაიმე პერსონალური ან შეუფერებელი კონტენტი ამოშალოთ. ასევე შესაძლებელია, რომ სამიზნე აუდიტორიის ცვლილებაც მოგიწიოთ, ან სულ მცირე რამდენიმე ფილტრის გაუქმება დაგჭირდეთ.

ჩვენი მაგალითისთვის, საჭიროა შევამოწმოთ “Special Ad” კატეგორია, რადგან უძრავი ქონება სწორედ ამ კატეგორიას მიეკუთვნება.

საბოლოო საფეხური რეკლამაში ცვლილებების შეტანის შემდეგ, არის საწყის რეკლამასთან დაბრუნება, View Results სექციაში გადასვლა და რეკლამის განხილვის მოთხოვნა. ამის შემდეგ მცირე ფანჯარას დაინახავთ, საიდანაც დაადასტურებთ, რომ საჭირო რედაქტირება შეიტანეთ რეკლამაში და მზად ხართ, ის განსახილველად კვლავ წარადგინოთ.

გაითვალისწინეთ, რომ Request Review ღილაკზე დაჭერა რამდენჯერმე შეიძლება მოგიწიოთ, თუ ერთდროულად რამდენიმე წესი დაარღვიეთ.

საწყის მიმოხილვასთან შედარებით, განხილვის პროცესი შესაძლოა, უფრო დიდ ხანს გაგრძელდეს. რეკლამის სტატუსის შესამოწმებლად დაბრუნდით ედს მენეჯერის გვერდზე და შეამოწმეთ შეტყობინებები.

მთავარია „In Review” სტატუსი “Approved” სტატუსად იყოს შეცვლილი. ასევე შესაძლებელია, რომ კვლავ მიიღოთ უარყოფის შეტყობინება. ამის შემდეგ სასურველია, დაუბრუნდეთ რეკლამის აღწერას და განაგრძოთ შეცოდმების გამოსწორება.

როგორ დავუკავშირდეთ ფეისბქუის მხარდაჭერის გუნდს რეკლამის უარყოფის შემდეგ?

ძირითადად მეორედ უარყოფილი რეკლამა ხვდება „Unchanged” კატეგორიაში, რაც ნიშნავს იმას, რომ უარყოფის სტატუსი არ იცვლება. უფრო დეტალური ინფორმაციის მისაღებად რეკლამების სტატუსის შესახებ, შეგიძლიათ Account Quality page-ს ესტუმროთ.

ამ გვერდისთვის ყურადღების მიქცევა მნიშვნელოვანია, რადგან სარეკლამო ანგარიშთან დაკავშირებული ბევრი ხარვეზის გამო, შესაძლოა, თქვენი ანგარიში დაიბლოკოს და უფრო მეტიც, შესაძლოა ის სრულიად წაშალონ.

ამ გვერდზე თქვენ შეგეძლებათ ნახოთ, თუ რომელი რეკლამის მიმოხილვა შეგიძლიათ ხელახლა. რეკლამების უმეტესობისთვის თქვენ მხოლოდ ერთი შანსი გეძლევათ გამოსასწორებლად. თუ ამ მიმოხილვას წარმატებით ვერ გაივლით, რეკლამა “Unchanged” საქაღალდეში მოხვდება და შემდეგ მისი რედაქტირება შეუძლებელი ხდება. ასეთ შემთხვევაში რეკლამის შექმნა ახლიდან უნდა დაიწყოთ.

ასევე აღსანიშნავია, რომ ყველა რეკლამა არ იღებს მეორედ განხილვის შანსს. ასეთი რეკლამები ამორალურ ან არალეგალურ კონტენტს შეიცავენ.

არსებობს შემთხვევებიც, როდესაც უფრო მეტი გვჭირდება, ვიდრე ავტომატიზებული ალგორითმია.

ასეთ შემთხვევაში დაბრუნდით View Results სექციაში და დააწეთ სამი წერტილის („...“) ნიშანს ზედა მარჯვენა კუთხეში, სადაც რამდენიმე ფუნქციას იხილავთ.

მათ შორის შეგხვდებათ მომხმარებელთა მხარდაჭერაც.

მართალია, ეს ფეისბუქის მხარდაჭერის გუნდის წევრებთან არ დაგაკავშირებთ, მაგრამ ეს ერთგვარი ბიბლიოთეკაა ფეისბუქისთვის, სადაც საჭირო ინფორმაციას იპოვით უარყოფილ რეკლამასთან დაკავშირებით. გირჩევთ, რომ სხვადასხვა სტატიებს გადახედოთ და მეტი ეფექტურობისთვის, სცადოთ სიტყვების “ad rejected” მოძებნა თითოეულ ტექსტში, რათა უფრო რელევანტური მონაკვეთები წაიკითხოთ.

ფეისბუქის გუნდთან პირდაპირი კავშირი საუკეთესო საშუალებაა ისეთი რეკლამებისთვის, რომლებიც განხილვას 24 საათზე მეტი ხნით ელოდება. მისი დახმარებით შესაძლოა, პირდაპირი გამოხმაურებაც მიიღოთ თქვენს რეკლამასთან დაკავშირებით.

 

culture
«Frankfurter Allgemeine Zeitung» (გერმანია): „ქართული სამზარეულოს მრავალფეროვნება: ტრადიციული სუფრის თავისებურებები“

„სუფრა - ასე ჰქვია ქართულ მოლხენა-დროსტარებას, რომელიც სტუმართმოყვარეობისა და მხიარულების განსახიერებას წარმოადგენს. რომელი კერძებს მიირთმევენ ქართველები სტუმრებთან ერთად? ჩვენი კორესპონდენტი შეეცადა ქართული სუფრის დიდებულება ეჩვენებინა და დარწმუნდებით, რომ ეს მართლაც კარგად გამოუვიდა“, - ასე იწყება გერმანულ გაზეთ „ფრანკფურტერ ალგემაინე ცაითუნგში“ (Frankfurter Allgemeine Zeitung) გამოქვეყნებული სტატია სათაურით „ქართული სამზარეულოს მრავალფეროვნება“ (ავტორი - მაიკე ფონ გალენი).

გთავაზობთ პუბლიკაციას შემოკლებით:

„როცა მივედით, მაგიდა უკვე გაშლილი დაგვხვდა: თეფშებზე დაწყობილი ყველით და ლორით, ნიგვზის ფარშიანი ბადრიჯნით, მხალეულობით, მწვანილით, კიტრით და პომიდორით... მათ შორის ჩადგმულია გრაფინები მოცხარის წვენით და ტარხუნის ლიმონათის ბოთლებით. ოფიციანტი წითელ ღვინოს ბოკალებში ასხამს. გარეთ თბილისური საღამოა, რესტორან „რიგის“ დარბაზში გაშლილ გრძელ მაგიდაზე კი ქართული სუფრა - ქართული ქეიფი იწყება.

ისინი, რომლებიც ქართულ სამზარეულოს არ იცნობენ, მადააღძრულები სწრაფად მიირთმევენ სიმინდის ფქვილისაგან გამომცხვარ თბილ მჭადებს, სალათებს და ყველს. მაგრამ ვინც იცის, ის ნელ-ნელა ჭამს და მთავარს ელოდება...

ქართველი ქალბატონი თიკო ტუსკაძე, რომელიც ლონდონში ცხოვრობს, მაგრამ ახლა სამშობლოში იმყოფება, ჩვენი გიდის როლს ასრულებს და ქართულ სუფრას გვაცნობს როგორც „გემრიელი საჭმელების უსასრულო რიგს“. იგი კულინარული წიგნის ავტორია და გვიხსნის, თუ რომელი საჭმელი როგორ მივირთვათ.

ზოგიერთმა უკვე საკმაო რაოდენობის სალათა მიირთვა, რომ მაგიდაზე ახალი კერძები მოაქვთ - მოხრაკულ-მოთუშული სოკო, ხაჭაპური, ხორცით მომზადებული კერძები... საჭმლით სავსე თეფშები სულ უფრო მრავლდება და მაგიდაზე თავისუფალი სივრცე მცირდება, თუმცა ახალ-ახალი ნუგბარისათვის ადგილი მოიძებნება.

„სტუმართმოყვარეობა - ქართული კულტურის განუყოფელ ნაწილს წარმოადგენს, რაც კარგად არის გამოხატული ქართულ სუფრაში, როცა მაგიდას ეროვნულ სამზარეულოს კერზები ამშვენებს“, - განმარტავს მაკა თარაშვილი. რა თქმა უნდა, იგი ახალბედა სუფრის წევრებისაგან განსხვავებით, შეცდომებს არ უშვებს და ყველაფერს ერთად არ მიირთმევს. მან კარგად იცის, რა როდის უნდა მიირთვას და უცხოელ სტუმრებს ჭამის საიდუმლოებას ასწავლის: როდის დგება მწვადის, „ჩაქაფულის და საჭმელების მიღების დრო...

ქართული ტრადიციის თანახმად, სუფრაზე იმდენი საჭმელი უნდა იყოს, რომ სტუმრების წასვლის შემდეგაც საკმაო რაოდენობით უნდა დარჩეს: „სუფრა, რომელზეც არაფერი აღარ რჩება, საქართველოში არ არსებობს“, - ამბობს მაკა თარაშვილი, - მასპინძლები იფიქრებენ, რომ სტუმრები მშივრები დარჩნენ. ამიტომ ყველაფერი უამრავია“.

რესტორანი „ქეთო და კოტე“ ძველი თბილისის უბანში, შემაღლებულ ადგილზე მდებარეობს. დარბაზში მყუდრო გარემოა შექმნილი. მაგიდები ყოველთვის მდიდრულადაა გაშლილი - ტრადიციული კერძები თანამედროვე სტილითაა გაფორმებული. თავდაპირველად თვენ მოგართმევენ ცივ და ვეგეტარიანულ კერძებს, ბოსტნეულს, შემდეგ გამომცხავარს, ცომეულს, ბოლოს კი ხორცით მომზადებულ საჭმელებს.

ქართული სუფრის ტრადიციაა თამადა, ანუ დროსტარების ხელმძღვანელი. იგი სუფრის თავში ზის და სადღეგრძელოებს ამბობს. რესტორან „შატო მუხრანში“, სადაც ჩვენ ვიყავით (თბილისიდან ერთი საათის სავალზე), მეღვინე პატრიკ ჰონეფმა ჩვენი სტუმრობის სადიდებელი სადღეგრძელო წარმოსთქვა. გერმანელი მეღვინე უკვე მრავალი წელია საქართველოში ცხოვრობს, ოჯახიც აქ ჰყავს. პატრიკი მადლობას გვიხდის სტუმრობისათვის, რომ გერმანელი ტურისტები საქართველოთი დაინტერესდნენ და კავკასიურ ქვეყანას ეწვივნენ.

მასპინძელი გვიხსნის, რომ სუფრის თამადა ყურადღებით ისმენს სტუმრების საუბარს  სადღეგრძელოებისათვის იმპულსის მისაცემად. იგი დისკუსიას ზომიერ მიმართულებას აძლევს და განწყობას ამაღლებს. ამიტომაც თამადა ისეთი პიროვნებაა, რომელიც ცნობილია თავისი კეთილი ხასიათით, გონებამახვილობით და ინტელექტით.

თუ როგორ მზადდება კლასიკური ქართული კერძები, ამას თქვენ თბილისიდან საკმაოდ მოშორებით, კახეთში გაიგებთ, სადაც ღვინის კომპანია „შუმის“ რესტორანი მდებარეობს. აქ სტუმარი საკუთარი თვალით ხედავს, თუ როგორ ცხვება ქართული თონის პური, როგორ კეთდება ხინკალი, რომელიც ქართული სამზარეულოს ერთ-ერთ დიდებულ და გემრიელ კერძს წარმოადგენს.

See all
Survey
ვინ გაიმარჯვებს რუსეთ - უკრაინის ომში?
Vote
By the way