USD 2.7002
EUR 3.1679
RUB 3.2114
Тбилиси
მსოფლიო ბრენდების პროდუქტის ბაზარზე გამოჩენის ყველაზე უჩვეულო შემთხვევები
дата:  669

სხვადასხვა ქვეყანას განსხვავებული გემოვნება აქვს. რა თქმა უნდა, გასაკვირი არ არის, მაგრამ ამ პროდუქტების გაშვება უცნაურად ჩანს, იმის მიუხედავად, მსოფლიოს რომელ წერტილში იმყოფებით. იმ ფონზე, რომ დასავლური ბრენდები აქტიურად ცდილობენ აზიის ბაზრის ათვისებას, ექსპერიმენტებს აქტიურად ატარებენ და როგორც ჩანს, გამოსდით კიდეც.

 

Pringles-მა, ახალ ბაზრებზე გასასვლელად, უჩვეულო გემოები შექმნა. ზოგი საინტერესოც კია – მაგალითად, თურქეთისთვის – კეტჩუპის არომატი, საფრანგეთის ბაზრისთვის – შემწვარი ქათამი მწვანილით, ხოლო სერანოს ლორის არომატი მექსიკაში ბრენდის გამარჯვებული იყო. თუმცა, საეჭვოა, რა ბედი ელის მარილიანი ზღვის მცენარეების გემოს, ტაილანდის ბაზრისთვის რომ შეიქმნა ან იაპონიისთვის მოფიქრებულ სოკოს სუპის ვარიანტს. თუმცა, სწორედ ამ ახალი პროდუქტის განვითარებით, Pringles-მა შეძლო ბრენდის ზრდა 9.8%-ით $910 მილიონამდე (2021 წელს) კონკურენტული სნექის კატეგორიაში.

KitKat-მა გვიჩვენა, როგორ უნდა გავაფართოვოთ ბრენდი სხვა ქვეყანაში ეფექტურად. იაპონიაში, KitKat-ის 350-ზე მეტი განსხვავებული გემოს ვარიანტია, ალუბლის ყვავილით დაწყებული, ედამამის ლობიოთი, ტკბილი კარტოფილით, ნესვითა და ატმით დამთავრებული. Nestle-ის ბრენდის სტრატეგია იყო კულტურული ტრადიცია შემოეტანა, როდესაც ადამიანებს ასეთი ტკბილეული საჩუქრად მიაქვთ დღესასწაულებზე ან სამუშაო მოგზაურობებზე.

KitKat-ის ასეთ პროდუქტებს შორის ყველაზე დიდი პოპულარობა მატჩას მწვანე ჩაის ვერსია იყო, რომელმაც სენსაციური ეფექტი იქონია გამოჩენისას.

Oreo – გლობალურ მომხმარებელთა ინტერესის მიპყრობის მიზნით, Oreo აგრესიულად უშვებს თამამი არომატის კომბინაციებს: სიმინდი, ალუბლის კოლა, ფეიერვერკი…
მისმა პროდუქტებმა მომხმარებელთა მოწონება დაიმსახურა, ხოლო 2018 წელს, აქტიურად მოხვდა მედიაში მას შემდეგ, რაც ჩინელ მომხმარებლებს ქათმის ცხელი ფრთები და ვასაბის არომატი გააცნო.

ბრენდი სულ უფრო ზრდის მომხმარებლების ჩართულობას, გლობალური პროდუქტის განვითარების სტრატეგიის გასაუმჯობესებლად. აშშ-ში კამპანიის „ჩემი ორეოს შექმნა“ ფარგლებში, გულშემატკივრებს სთხოვეს წარედგინათ გემოების იდეები ინსტაგრამზე და ტვიტერზე, რათა მათი შექმნის პროცესში მიეღოთ მონაწილეობა.

Cadbury-ის მფლობელმა Mondelez-მა ჩამოაყალიბა სტრატეგია APAC-ში სწრაფად მზარდი საშუალო კლასის სეგმენტის ასათვისებლად. მან გახსნა ლაბორატორიები სინგაპურში, ჩინეთში, ინდოეთსა და ინდონეზიაში ისეთი ახალი პროდუქტების შესაქმნელად, რომლებიც მომხმარებელთა ყურადღებას მიიპყრობს.

Dairy Milk Kopi C გახლდათ Cadbury-ის პირველი არომატი, რომელიც ადგილობრივი დაკვირვებით შეიქმნა. პროდუქტი მალაიზიაში გამოუშვეს და რაკი მოსახლეობას ძალიან უყვარს ყავა და ყავახანები, პროდუქტს ყავის ელფერი დაჰკრავს. ასევე, შეიქმნა მანგოს არომატი ინდოეთის ბაზრისთვის.

წყარო: the drum

Тбилиси
დიღმის მასივში მასშტაბური მრავალფუნქციური საზოგადოებრივი ცენტრი აშენდება, სამუშაოებისთვის 45 728 748 ლარი დაიხარჯება
თბილისის მერია კიდევ ერთ მულტიფუნქციურ საზოგადოებრივ ცენტრს დიდუბის რაიონში ააშენებს. პროექტის ფარგლებში, დიღმის მასივში 16 000 კვ.მ ფართობის ტერიტორიაზე სამი ბლოკი აშენდება, სადაც სხვადასხვა სპორტული და კულტურული სივრცე მოეწყობა.
აღნიშნული ცენტრის პროექტის დეტალებს დედაქალაქის მერი კახა კალაძე, მოადგილე ანდრია ბასილაიასთან ერთად ადგილზე გაეცნო.
„დღეს, კიდევ ერთ მაგარ პროექტს ვაანონსებთ. წლების წინ, აღნიშნულ ტერიტორიაზე დიდი გამაჯანსაღებელი ცენტრი, საცურაო აუზი, სავარჯიშო დარბაზები, სპორტული მოედნები იყო. წინა ხელისუფლების დროს გასხვისდა კერძო მესაკუთრეზე ჯერ ათწლიანი არსებული სტატუსის შენარჩუნებით. შემდეგ კი, ინვესტორს შეეძლო სამშენებლო სამუშაოები განეხორციელებინა, თუნდაც დაენგრია კომპლექსი და აქ კორპუსი აეშენებინა. ჩვენ გვქონდა აქტიური მოლაპარაკებები მეპატრონესთან, შევთანხმდით ადგილმონაცვლეობაზე, ტერიტორია კი მუნიციპალიტეტს და მოსახლეობას დაუბრუნდა. ჩვენთვის ეს პრინციპულად მნიშვნელოვანია, რომ რეკრეაციული ან სპორტული სივრცეების ხარჯზე არ მოხდეს მშენებლობები. ქალაქის განვითარებას, მშენებლობას, ბიზნესსექტორს ხელს ვუწყობთ, მაგრამ ეს ყველაფერი ურბანულად სწორად უნდა მოხდეს.
ჩვენ უკვე გვაქვს პროექტი. სამშენებლო სამუშაოებზე ტენდერი კი უახლოეს მომავალში გამოცხადდება. პირველ რიგში, ავარიული შენობის დემონტაჟი მოხდება და შემდეგ უკვე დავიწყებთ ცენტრის მშენებლობას. ეს იქნება ყველაზე დიდი ცენტრი თბილისში, რაც კი აგვიშენებია - 16 000 კვ.მ-ზე განთავსებული. პროექტის მიხედვით, მოეწყობა ორი საცურაო აუზი, ორი ტენისის კორტი, რომელიც გადახურულ შენობაში იქნება და ეს არის სიახლე, რაც არცერთ სხვა ცენტრში არ გვაქვს. იქნება სატრენაჟორო, სავარჯიშო სივრცეები, საკალათბურო და საფეხბურთო მოედნები, მინი საფეხბურთო მოედანი და ა.შ.“, - აღნიშნა კახა კალაძემ.
გარდა ამისა, შენობაში განთავსდება საკონფერენციო სივრცე, სასწავლო აუდიტორიები, სასტუმრო ნომრები, სპორტული მაღაზია, ფარიკაობის დარბაზი, მხატვრული ტანვარჯიშისა და ცეკვის დარბაზი.
აღნიშნული პროექტს თბილისის მერიის კულტურის, განათლების, სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა საქალაქო სამსახური განახორციელებს და სამუშაოებისთვის 45 728 748 ლარი დაიხარჯება.
მულტიფუნქციური ცენტრის მოწყობის დეტალებს, დედაქალაქის მერთან ერთად, პარლამენტის წევრი ირმა ზავრადაშვილი , თბილისის მერიის კულტურის, განათლების, სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა საქალაქო სამსახურის უფროსი ირაკლი გვილავა, დიდუბის რაიონის გამგებლის მოვალეობის შემსრულებელი ზურაბ უგულავა, რაიონის მაჟორიტარი დეპუტატი გივი ჩხარტიშვილი გაეცნენ.
более
голосование
ვინ გაიმარჯვებს რუსეთ - უკრაინის ომში?
голосование
Кстати