USD 2.6975
EUR 3.1825
RUB 3.4401
Тбилиси
მსოფლიო ბრენდების პროდუქტის ბაზარზე გამოჩენის ყველაზე უჩვეულო შემთხვევები
дата:  774

სხვადასხვა ქვეყანას განსხვავებული გემოვნება აქვს. რა თქმა უნდა, გასაკვირი არ არის, მაგრამ ამ პროდუქტების გაშვება უცნაურად ჩანს, იმის მიუხედავად, მსოფლიოს რომელ წერტილში იმყოფებით. იმ ფონზე, რომ დასავლური ბრენდები აქტიურად ცდილობენ აზიის ბაზრის ათვისებას, ექსპერიმენტებს აქტიურად ატარებენ და როგორც ჩანს, გამოსდით კიდეც.

 

Pringles-მა, ახალ ბაზრებზე გასასვლელად, უჩვეულო გემოები შექმნა. ზოგი საინტერესოც კია – მაგალითად, თურქეთისთვის – კეტჩუპის არომატი, საფრანგეთის ბაზრისთვის – შემწვარი ქათამი მწვანილით, ხოლო სერანოს ლორის არომატი მექსიკაში ბრენდის გამარჯვებული იყო. თუმცა, საეჭვოა, რა ბედი ელის მარილიანი ზღვის მცენარეების გემოს, ტაილანდის ბაზრისთვის რომ შეიქმნა ან იაპონიისთვის მოფიქრებულ სოკოს სუპის ვარიანტს. თუმცა, სწორედ ამ ახალი პროდუქტის განვითარებით, Pringles-მა შეძლო ბრენდის ზრდა 9.8%-ით $910 მილიონამდე (2021 წელს) კონკურენტული სნექის კატეგორიაში.

KitKat-მა გვიჩვენა, როგორ უნდა გავაფართოვოთ ბრენდი სხვა ქვეყანაში ეფექტურად. იაპონიაში, KitKat-ის 350-ზე მეტი განსხვავებული გემოს ვარიანტია, ალუბლის ყვავილით დაწყებული, ედამამის ლობიოთი, ტკბილი კარტოფილით, ნესვითა და ატმით დამთავრებული. Nestle-ის ბრენდის სტრატეგია იყო კულტურული ტრადიცია შემოეტანა, როდესაც ადამიანებს ასეთი ტკბილეული საჩუქრად მიაქვთ დღესასწაულებზე ან სამუშაო მოგზაურობებზე.

KitKat-ის ასეთ პროდუქტებს შორის ყველაზე დიდი პოპულარობა მატჩას მწვანე ჩაის ვერსია იყო, რომელმაც სენსაციური ეფექტი იქონია გამოჩენისას.

Oreo – გლობალურ მომხმარებელთა ინტერესის მიპყრობის მიზნით, Oreo აგრესიულად უშვებს თამამი არომატის კომბინაციებს: სიმინდი, ალუბლის კოლა, ფეიერვერკი…
მისმა პროდუქტებმა მომხმარებელთა მოწონება დაიმსახურა, ხოლო 2018 წელს, აქტიურად მოხვდა მედიაში მას შემდეგ, რაც ჩინელ მომხმარებლებს ქათმის ცხელი ფრთები და ვასაბის არომატი გააცნო.

ბრენდი სულ უფრო ზრდის მომხმარებლების ჩართულობას, გლობალური პროდუქტის განვითარების სტრატეგიის გასაუმჯობესებლად. აშშ-ში კამპანიის „ჩემი ორეოს შექმნა“ ფარგლებში, გულშემატკივრებს სთხოვეს წარედგინათ გემოების იდეები ინსტაგრამზე და ტვიტერზე, რათა მათი შექმნის პროცესში მიეღოთ მონაწილეობა.

Cadbury-ის მფლობელმა Mondelez-მა ჩამოაყალიბა სტრატეგია APAC-ში სწრაფად მზარდი საშუალო კლასის სეგმენტის ასათვისებლად. მან გახსნა ლაბორატორიები სინგაპურში, ჩინეთში, ინდოეთსა და ინდონეზიაში ისეთი ახალი პროდუქტების შესაქმნელად, რომლებიც მომხმარებელთა ყურადღებას მიიპყრობს.

Dairy Milk Kopi C გახლდათ Cadbury-ის პირველი არომატი, რომელიც ადგილობრივი დაკვირვებით შეიქმნა. პროდუქტი მალაიზიაში გამოუშვეს და რაკი მოსახლეობას ძალიან უყვარს ყავა და ყავახანები, პროდუქტს ყავის ელფერი დაჰკრავს. ასევე, შეიქმნა მანგოს არომატი ინდოეთის ბაზრისთვის.

წყარო: the drum

Тбилиси
გადასასვლელ ხიდთან 280-მეტრიანი საავტომობილო ესტაკადის მშენებლობაზე ₾100 მილიონი დაიხარჯება

თბილისის მერია გადასასვლელ ხიდთან, ცოტნე დადიანისა და სადგურის მოედნის დამაკავშირებელი ესტაკადის მშენებლობას გეგმავს. ახალი ინფრასტრუქტურული პროექტი 2026 წლის ბიუჯეტში უკვე გათვალისწინებულია და მასზე მომდევნო წელს 10 მილიონი ლარი დაიხარჯება, 2027 წელს კი დამატებით 87.5 მილიონი ლარი. მთლიანობაში 280-მეტრიანი ესტაკადის პროექტირება-მშენებლობის წინასწარი სავარაუდო ღირებულება 100 მილიონ ლარს შეადგენს. პროექტზე საგზაო მარშრუტის კვლევაზე 2025 წელს უკვე 2.5 მილიონი ლარი დაიხარჯა.

2026 წლის ბიუჯეტის განმარტებით ბარათში მითითებულია, რომ სარკინიგზო მაგისტრალი ქალაქის ცენტრალურ მონაკვეთს ყოფს იმგვარად, რომ მოედნის პარალელურად არსებულ ქუჩებს შორის დაკავშირებადობა მინიმალურია და აუცილებელია საზოგადოებრივი ტრანსპორტისთვის ახალი ინფრასტრუქტურის შექმნით ქალაქის უბნების დაკავშირებადობა გაუმჯობესდეს.

"ქალაქ თბილისის ცენტრში არსებული რკინიგზის კორიდორი და თანმდევი ინფრასტრუქტურა ქმნის 4-კილომეტრიან მონაკვეთს აღმოსავლეთ-დასავლეთ სატრანსპორტო კავშირის გარეშე, გარდა შეზღუდული რაოდენობის საფეხმავლო კავშირებისა. ეს ისტორიული დაბრკოლება ხელს უშლის თბილისის სატრანსპორტო გეგმის პრიორიტეტებისკენ მისწრაფებას. სადგურის მოედანი მდებარეობს აღნიშნულ ამ 4-კილომეტრიან მონაკვეთში. ის წარმოადგენს დედაქალაქის უმნიშვნელოვანეს სატრანსპორტო „ჰაბს“, სადაც თავს იყრის 61 ავტობუსის მარშრუტი, მეტროს 2 ხაზი, ისევე როგორც საქართველოს რკინიგზის სერვისები. ტერიტორია ემსახურება საათში 330 ავტობუსის სერვისს, საიდანაც მომავალში 150 გამოიყენებს ხიდს. თბილისის სატრანსპორტო გეგმის თანახმად, სადგურის მოედანი ასევე იქნება თბილისის საგარეუბნო რკინიგზის სერვისების თავმოყრის წერტილი, რაც კიდევ უფრო მნიშვნელოვანს გახდის მისი, როგორც სატრანსპორტო ჰაბის ფუნქციას. ამჟამინდელი მდგომარეობით, აღმოსავლეთ-დასავლეთ კავშირის არარსებობა აფერხებს მაღალი ხარისხის ჰაბის განვითარებას, ხშირად 22 ავტობუსის მარშრუტის შეწყვეტა ხდება ვადაზე ადრე ან ახორციელებენ 1.5 კილომეტრიანი შემოვლითი მგზავრობას, რომელიც მნიშვნელოვნად ზრდის გადაადგილების დროს, ჰაერის დაბინძურებასა და ვიბრაციას, ისევე როგორც ამცირებს მარშრუტების ხარჯეფექტიანობას. თბილისის სატრანსპორტო გეგმით გათვალისწინებულ აღმოსავლეთ-დასავლეთის შეკავშირებულობის ალტერნატივების ანალიზის კვლევამ, რომელიც მსოფლიო ბანკის დახმარებით ჩატარდა, მულტიკრიტერიუმიანი ანალიზის საშუალებით, გამოავლინა თბილისის ცენტრში არსებული რკინიგზის ხაზის ორ მხარეს (აღმოსავლეთ და დასავლეთ) შორის ახალი კავშირის შექმნის საუკეთესო ალტერნატივა - საზოგადოებრივი ტრანსპორტის პრიორიტეტის მქონე საავტომობილო ხიდი, დადიანის ქუჩასა და სადგურის მოედანს შორის. ქ. თბილისის მუნიციპალიტეტის მერია ფლობს თბილისის სატრანსპორტო გეგმით გათვალისწინებულ აღმოსავლეთ-დასავლეთის შეკავშირებულობის ალტერნატივების ანალიზის კვლევის საფუძველზე შექმნილ ანგარიშს, კონცეფციას. პროექტის მიზანი არის, ამ კონცეფციით განსაზღვრული, საავტომობილო ხიდის მშენებლობა.

აღნიშნული ობიექტი წარმოადგენს საავტომობილო ხიდს ქალაქ თბილისში, რომელიც დააკავშირებს სადგურის მოედანს დადიანის ქუჩასთან და იქნება 280 მეტრი სიგრძის, 8.5 მეტრი სიგანის სწორ მონაკვეთში, ხოლო 15 მეტრი სიგანის მოხვევის მონაკვეთში (ე.წ. სპირალი, რომელიც ეშვება სადგურის მოედანზე). ხიდი იქნება ორზოლიანი და დასავლეთით, სადგურის მოედანზე დაშვებისას, რამპას ექნება მარჯვნივ ჩამხვევი ზოლი. რკინიგზის დერეფნის კვეთისას აუცილებელია 7 მეტრიანი სხვაობა რკინიგზის ლიანდაგსა და ხიდის სტრუქტურას შორის. საავტომობილო ხიდი ითვალისწინებს 18 მეტრიანი ავტობუსების მართვის ტრაექტორიებს, მისი მაქსიმალური გრძივი ქანობი - 10.7%, ხოლო მინიმალური რადიუსი - 12 მეტრი. საავტომობილო ხიდის გამტარობა შერეული ნაკადების პირობაში იქნება 800 ავტომობილი ერთ საათში ერთი მიმართულებით", - ნათქვამია 2026 წლის ბიუჯეტის განმარტებით ბარათში.

წყარო: https://bm.ge

sadguris-moedani_o_h

более
голосование
Кстати