USD 2.6981
EUR 3.1530
RUB 3.3399
Tbilisi
„ლილო მოლის“ წმინდა მოგებამ 2019 წელს 21,1 მლნ ლარი შეადგინა
Date:  2011

ყველა მოვაჭრე ცდილობს, ბიზნესი შეინარჩუნოს - აცხადებს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი სავაჭრო ცენტრის, „ლილო მოლის“ დირექტორი გიორგი კვარაცხელია და დასძენს, რომ გაჭირვებით, მაგრამ მაინც მუშაობენ. ეს პანდემიის პერიოდში, მანამდე კი „ლილო-მოლის“ შემოსავალი და შესაბამისად, მოგებაც ყოველწლიურად იზრდებოდა. ამაზე მიუთითებს კომპანიის მიერ გამოქვეყნებული ფინანსური ანგარიშებიც.

ცნობისათვის, „ლილო მოლი“ მე-2 კატეგორიაშია, რაც ნიშნავს, რომ თითოეულის აქტივების ჯამური ღირებულება - 10 მილიონი ლარიდან 50 მილიონ ლარამდე; შემოსავალი - 20 მილიონი ლარიდან 100 მილიონ ლარამდე; დასაქმებულთა საშუალო რაოდენობა კი 50-დან 250 ადამიანამდე არის.

როგორც კომპანიის 2019 წლის კონსოლიდირებული ფინანსური ანგარიშგებიდან ირკვევა, შარშან „ლილო მოლის“ შემოსავალმა 37 684 172 ლარი შეადგინა, ეს კი თითქმის 3 მლნ ლარით მეტია 2018 წლის მაჩვენებელთან შედარებით. 2018 წლის 31 დეკემბრის მდგომარეობის, „ლილო მოლის“ შემოსავალი 34 965 973 ლარი იყო. რაც შეეხება მოგებას, კომპანიის წლიური წმინდა მოგება 2019 წელს - 21 128 795 ლარი; ხოლო 2018 წელს - 19 357 822 ლარი იყო.

 

2019 წელს ყველაზე დიდი შემოსავალი „ლილო-მოლმა“ საიჯარო გადასახადიდან მიიღო - 29 495 282 ლარი; კომუნალური მომსახურების რეალიზაციიდან მიღებულმა შემოსავალმა - 1 023 575 ლარი შეადგინა; შლაგბაუმიდან შემოსავალმა - 3,205,645 ლარი, საწყობიდან შემოსავალმა - 2 518 129 ლარი და ა.შ.

ამასთან, როგორც ანგარიშგებიდან ირკვევა, 2017 წლის 31 დეკემბრის მდგომარეობით, „ლილო მოლის“ აქტივები შეადგენდა 31 850 501 ლარს, კაპიტალი 26,160,682 ლარს.

აღსანიშნავია, რომ ანგარიშგება მოიცავს „ლილო მოლის“ შვილობილი კომპანიების („ლილო კაპიტალი“, „ლილო ტვ“, „ლილო ჩარტერი“, „ლილო პროდაქტ სერვისი“) მაჩვენებლებსაც.

ცნობისთვის, შპს „ელსავაკო“ 1995 წლის 21 დეკემბერს დარეგისტრირდა. 2011 წლის მაისში კი შეიცვალა სახელწოდება და გახდა შპს „ლილო მოლი“. 2008 წლის დეკემბერში კომპანიამ მოადინა შერწყმა შპს „სეტ-ლი“, ხოლო 2014 წლის 2 მარტს - შპს „გიდარა“. 2019 წლის 31 დეკემბერს დასრულებული წლისათვის კომპანიაში დასაქმებულთა რიცხვმა - 408 ადამიანი შეადგინა.

რაც შეეხება მფლობელებს, შპს „ლილო მოლის“ 1%-1%-იან წილებს ფლობენ მარიკა გავაშელი და ბაჩო კაპანაძე; 8.525%-იან წილს - კონსტანტინე კაპანაძე; 2.285%-იან წილს - დავით გავაშელი; 2%-იანი წილს დავითი გაგუა ფლობენ. კომპანიის 14.285%-14.285%-იან წილებს ფლობენ გია ანდღულაძე და იოსებ საყვარელიძეს, 0.5% -ს - ილია ბადრიაშვილი ფლობს; 11.285%-ს გიორგი გაგუა; 11%-ს - თენგიზ გავაშელი; 13.285%-ს - ვაჟა უსანეთაშვილი; 13.790%-ს - ილია შონია და 4.760%-ს - დავით კაპანაძე.

მომზადებულია https://www.bpn.ge/ მასალების მიხედვით

tbilisi
დიდი დიღმიდან მეტრო დიდუბემდე ტრამვაის ხაზის მშენებლობის ტენდერი გამოცხადდა

დედაქალაქის მერის, კახა კალაძის ინფორმაციით, თბილისში, ტრამვაის ხაზის მშენებლობა დაიწყება. როგორც კახა კალაძემ აღნიშნა, თანამედროვე, ევროპული სტანდარტების ტრამვაის ხაზი, დიდი დიღმის დასახლებას მეტროსადგურ „დიდუბესთან“ დააკავშირებს. 7.5-კილომეტრიანი ტრამვაის ხაზის მშენებლობაზე ჯერ კიდევ მიმდინარე წლის მარტში ბაზრის მოკვლევა გამოცხადდა.

„დღეს, ჩვენ ვაცხადებთ ტენდერს ტრამვაის ხაზის პროექტისა და სამშენებლო სამუშაოების შესყიდვაზე. მანამდე, იცით, რომ გამოცხადებული გვქონდა ბაზრის კვლევასთან დაკავშირებული ტენდერი, სრულყოფილი ინფორმაცია გვაქვს, სად უნდა გაკეთდეს, რომელ მონაკვეთზე უნდა განხორციელდეს“,- აღნიშნა კალაძემ.

პროექტის თანახმად, ახალ მარშრუტს 11 გაჩერება ექნება და მას ტრამვაის 10 შემადგენლობა უნდა მოემსახუროს.

საპროექტო დოკუმენტაციის თანახმად, ტრამვაის 7.5-კილომეტრიანი ხაზი გაივლის მირიან მეფის ქუჩას, აღმაშენებლის ხეივანს, გრიგოლ რობაქიძის გამზირს, გადაკვეთს შოთა შალიკაშვილის სახელობის ხიდს და მისი საბოლოო გაჩერება მეტრო დიდუბეს მიმდებარედ იქნება. ფასების გამოკვლევის შემდეგ გახდება ცნობილი თუ რამდენი მილიონი დოლარი დაჯდება აღნიშნული პროექტის განხორციელება.

სამშენებლო სამუშაოები ჩატარდება Design-Build (DB) მეთოდით, რაც გულისხმობს როგორც საპროექტო დოკუმენტაციის მომზადებას, ისე უშუალოდ მშენებლობას. პროექტის თანახმად, ტრამვაის ხაზი დააკავშირებს დიდი დიღმის მე-3 და მე-4 მიკრორაიონებს მეტრო დიდუბესთან, რაც მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს მგზავრთა გადაადგილებას. პროექტის თანახმად, ტრამვაის ერთ შემადგენლობას არანაკლებ 300 მგზავრის გადაყვანა უნდა შეეძლოს.

 პროექტი შემდეგ კომპონენტებს მოიცავს:

საპროექტო სამუშაოები: მოიცავს ტოპო-გეოდეზიურ და გრუნტის კვლევებს, მგზავრთნაკადების ანალიზს, საინჟინრო გათვლებს და ტექნიკურ-ეკონომიკურ დასაბუთებას.

ინფრასტრუქტურა: ლიანდაგები, საკონტაქტო ხაზი, ტრამვაის დეპო, ადმინისტრაციული შენობა, სამრეცხაო, ტექნიკური მომსახურების ცენტრი და უსაფრთხოების სისტემები.

ტრამვაის მართვის სისტემა: მოიცავს სიგნალიზაციის, უსაფრთხოების, ავტომატიზაციისა და საკომუნიკაციო ქსელების სრულ ინტეგრაციას.

მგზავრთა კომფორტი: ტრამვაის გაჩერებებზე და ვაგონებში განთავსდება ინფორმაციული ეკრანები (PIS), ხმოვანი შეტყობინების სისტემა (PA), და ვიდეომეთვალყურეობა (CCTV).

OCC (Operations Control Center): ცენტრალური სადისპეტჩერო ცენტრი უზრუნველყოფს ტრამვაის მოძრაობის, უსაფრთხოების, და საინფორმაციო სისტემების მართვას.

ვადები:

კონცეპტუალური პროექტი: 6 თვე;

დეტალური პროექტირება: 12 თვე;

მშენებლობა: 36 თვე.

პროექტის საერთო ვადა 4.5 წელს შეადგენს.

თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის განმარტების თანახმად, პრეტენდენტს 2022-2024 წლებში ჯამურად უნდა ჰქონდეს არანაკლებ 50’000’000 აშშ დოლარის ბრუნვა.

See all
Survey
ვინ გაიმარჯვებს რუსეთ - უკრაინის ომში?
Vote
By the way