USD 2.7015
EUR 3.1697
RUB 3.4107
Tbilisi
"კულა • Kula"-ს განცხადება რუსულ წარწერასთან დაკავშირებით - მათი (ფსევდოპატრიოტების) კულტურა და განვითარება „ვაზელინით“ იწყება და მთავრდება
Date:  1775
გვინდა გამოვეხმაუროთ ჩვენი კომპანიის მიმართ რამდენიმე დღის წინ „ვითომც“ პატრიოტების მიერ დაწყებულ კამპანიას.
პირველ რიგში მადლობა გვინდა გადავუხადოთ ყველა იმ ქართველს და ჩვენს გულშემატკივარს, რომლებიც არამხოლოდ არ აყვნენ პროვოკაციას, არამედ მოგვწერეს მხარდაჭერის მრავალი წერილი იმისთვის, რომ ქართული წარმოება განვითარდეს და თუ რაიმე შეცდომებია გამოსწორდეს.
დიდი მადლობა თქვენ და სიმართლის გაგების შემდეგ, არაა საჭირო მათი ლანძღვა. ბევრი მათგანი უნებლიეთ შეიყვანეს შეცდომაში.
ახლა იმ ფსევდოპატრიოტებს, რომლებიც რუსული ხორბლით დამზადებულ პურს მიირთმევენ, რუსული ზეთით ამზადებენ კერძებს, რუსული შაქრით ატკბობენ სასმელებს და ტკბილეულს, რუსულ საწვავს ასხამენ მანქანებში, სადაც გადახდილი თანხების 90% მიდის რუს ოკუპანტებთან და ხმას არ იღებენ. ხოლო მათი კულტურა და განვითარება „ვაზელინით“ იწყება და მთავრდება. ჩვენ კი გვებრძვიან. ჩვენ, ვინც ქართველი ფერმერებისგან ვიბარებთ ვაშლს, ვამუშავებთ და 30-ზე მეტ ქვეყანაში ვაგზავნით ექსპორტზე.
გვინდა გითხრათ, იმისთვის რომ ქართველი ფერმერის მოყვანილი ვაშლი არ გაფუჭდეს და მათმა ოჯახებმა მიიღონ შემოსავალი და კიდევ გააშენონ ბაღები; ჩვენი კომპანია განვითარდეს და არა რამდენიმე მილიონი ლარი, არამედ რამდენიმე ათეული მილიონი ლარი შეიტანოს ბიუჯეტში და ამით ქართული ეკონომიკა გაძლიერდეს; ჩვენი შეტანილი თანხებით მრავალი სოციალური პროექტი დაფინანსდეს, გაიცეს პენსიები და ამ თანხის 20-25%-ით საქართველოს თავდაცვის უნარიანობა გაძლიერდეს. ამ ყველაფრისთვის მზად ვართ ვებრძოლოთ არა მარტო მათ, ვინც შეგნებულად, გულუბრყვილობით ან უცოდინრობით აკეთებენ ამას, არამედ მათაც ვინც ეს საქმიანობა შემოსავლის წყაროდ აქცია.
ჩვენ საერთაშორისო კომპანია ვართ და ქართული ენის გარდა, რაც უმთავრესია ჩვენთვის, სხვა ბევრ ენაზე გვიწერია ინფორმაცია ეტიკეტზე. მათ კი სურათები შეფუთვის მხოლოდ იმ ნაწილს გადაუღეს, რომელიც მეტ რეზონანს და სიძულვილს გამოიწვევდა და ეცადნენ ამით ქულები დაეწერათ. შეფუთვას დიდი ასოებით ვაშლი და APPLE აწერია. ეს ვერ დაინახეს და ახლა შეუძლიათ დანახვა.
რაც შეეხება „კირილიცას“, ეს ალფავიტი ოკუპანტი ქვეყნის გარდა, ოფიციალურად გამოიყენება უკრაინაში, ბელორუსიაში, ყაზახეთში, ყირგიზეთში, ტაჯიკეთში, სერბეთში, ჩერნოგორიაში, მაკედონიაში, ბოსნია ჰერცოგოვინაში და მონღოლეთშიც კი. ამ ქვეყნების უმეტეს ნაწილში ჩვენ ვახორციელებთ ექსპორტს.
წარმოგიდგენთ იმ ვაშლის წვენის სურათს, რომლითაც დაიწყეს სპეკულაცია და ქულების დაწერა. ეს ჩვენი სტანდარტული შეფუთვაა, რომელიც რამდენიმე მილიონიანი ტირაჟით იბეჭდება და იგზავნება საზღვარგარეთ.
ასევე გვინდა ოფიციალურად განვაცხადოთ, რომ აღნიშნული ვაშლის წვენი არასდროს გაგვიგზავნია რუსეთში და რუსეთი არ წარმოადგენს ჩვენს სტრატეგიულ მიმართულებას.
ჩვენ ამ საკითხზე მეტ კომენტარს არ გავაკეთებთ, მხოლოდ ჩვენი ვაშლის და სხვა ხილის წვენის რამდენიმე შეფუთვას ვაქვეყნებთ.
დიდი მადლობა ჩვენი პროდუქციის რეკლამირებისათვის.
მათ ვინც მხარი დაგვიჭირა და გულითადი რჩვები მოგვცა, დიდ მადლობას ვუხდით და პირობას გაძლევთ, რომ შემდეგში აუცილებლად ამოვიღებთ „კირილიცას“ ჩვენი შეფუთვიდან.
tbilisi
გადასასვლელ ხიდთან 280-მეტრიანი საავტომობილო ესტაკადის მშენებლობაზე ₾100 მილიონი დაიხარჯება

თბილისის მერია გადასასვლელ ხიდთან, ცოტნე დადიანისა და სადგურის მოედნის დამაკავშირებელი ესტაკადის მშენებლობას გეგმავს. ახალი ინფრასტრუქტურული პროექტი 2026 წლის ბიუჯეტში უკვე გათვალისწინებულია და მასზე მომდევნო წელს 10 მილიონი ლარი დაიხარჯება, 2027 წელს კი დამატებით 87.5 მილიონი ლარი. მთლიანობაში 280-მეტრიანი ესტაკადის პროექტირება-მშენებლობის წინასწარი სავარაუდო ღირებულება 100 მილიონ ლარს შეადგენს. პროექტზე საგზაო მარშრუტის კვლევაზე 2025 წელს უკვე 2.5 მილიონი ლარი დაიხარჯა.

2026 წლის ბიუჯეტის განმარტებით ბარათში მითითებულია, რომ სარკინიგზო მაგისტრალი ქალაქის ცენტრალურ მონაკვეთს ყოფს იმგვარად, რომ მოედნის პარალელურად არსებულ ქუჩებს შორის დაკავშირებადობა მინიმალურია და აუცილებელია საზოგადოებრივი ტრანსპორტისთვის ახალი ინფრასტრუქტურის შექმნით ქალაქის უბნების დაკავშირებადობა გაუმჯობესდეს.

"ქალაქ თბილისის ცენტრში არსებული რკინიგზის კორიდორი და თანმდევი ინფრასტრუქტურა ქმნის 4-კილომეტრიან მონაკვეთს აღმოსავლეთ-დასავლეთ სატრანსპორტო კავშირის გარეშე, გარდა შეზღუდული რაოდენობის საფეხმავლო კავშირებისა. ეს ისტორიული დაბრკოლება ხელს უშლის თბილისის სატრანსპორტო გეგმის პრიორიტეტებისკენ მისწრაფებას. სადგურის მოედანი მდებარეობს აღნიშნულ ამ 4-კილომეტრიან მონაკვეთში. ის წარმოადგენს დედაქალაქის უმნიშვნელოვანეს სატრანსპორტო „ჰაბს“, სადაც თავს იყრის 61 ავტობუსის მარშრუტი, მეტროს 2 ხაზი, ისევე როგორც საქართველოს რკინიგზის სერვისები. ტერიტორია ემსახურება საათში 330 ავტობუსის სერვისს, საიდანაც მომავალში 150 გამოიყენებს ხიდს. თბილისის სატრანსპორტო გეგმის თანახმად, სადგურის მოედანი ასევე იქნება თბილისის საგარეუბნო რკინიგზის სერვისების თავმოყრის წერტილი, რაც კიდევ უფრო მნიშვნელოვანს გახდის მისი, როგორც სატრანსპორტო ჰაბის ფუნქციას. ამჟამინდელი მდგომარეობით, აღმოსავლეთ-დასავლეთ კავშირის არარსებობა აფერხებს მაღალი ხარისხის ჰაბის განვითარებას, ხშირად 22 ავტობუსის მარშრუტის შეწყვეტა ხდება ვადაზე ადრე ან ახორციელებენ 1.5 კილომეტრიანი შემოვლითი მგზავრობას, რომელიც მნიშვნელოვნად ზრდის გადაადგილების დროს, ჰაერის დაბინძურებასა და ვიბრაციას, ისევე როგორც ამცირებს მარშრუტების ხარჯეფექტიანობას. თბილისის სატრანსპორტო გეგმით გათვალისწინებულ აღმოსავლეთ-დასავლეთის შეკავშირებულობის ალტერნატივების ანალიზის კვლევამ, რომელიც მსოფლიო ბანკის დახმარებით ჩატარდა, მულტიკრიტერიუმიანი ანალიზის საშუალებით, გამოავლინა თბილისის ცენტრში არსებული რკინიგზის ხაზის ორ მხარეს (აღმოსავლეთ და დასავლეთ) შორის ახალი კავშირის შექმნის საუკეთესო ალტერნატივა - საზოგადოებრივი ტრანსპორტის პრიორიტეტის მქონე საავტომობილო ხიდი, დადიანის ქუჩასა და სადგურის მოედანს შორის. ქ. თბილისის მუნიციპალიტეტის მერია ფლობს თბილისის სატრანსპორტო გეგმით გათვალისწინებულ აღმოსავლეთ-დასავლეთის შეკავშირებულობის ალტერნატივების ანალიზის კვლევის საფუძველზე შექმნილ ანგარიშს, კონცეფციას. პროექტის მიზანი არის, ამ კონცეფციით განსაზღვრული, საავტომობილო ხიდის მშენებლობა.

აღნიშნული ობიექტი წარმოადგენს საავტომობილო ხიდს ქალაქ თბილისში, რომელიც დააკავშირებს სადგურის მოედანს დადიანის ქუჩასთან და იქნება 280 მეტრი სიგრძის, 8.5 მეტრი სიგანის სწორ მონაკვეთში, ხოლო 15 მეტრი სიგანის მოხვევის მონაკვეთში (ე.წ. სპირალი, რომელიც ეშვება სადგურის მოედანზე). ხიდი იქნება ორზოლიანი და დასავლეთით, სადგურის მოედანზე დაშვებისას, რამპას ექნება მარჯვნივ ჩამხვევი ზოლი. რკინიგზის დერეფნის კვეთისას აუცილებელია 7 მეტრიანი სხვაობა რკინიგზის ლიანდაგსა და ხიდის სტრუქტურას შორის. საავტომობილო ხიდი ითვალისწინებს 18 მეტრიანი ავტობუსების მართვის ტრაექტორიებს, მისი მაქსიმალური გრძივი ქანობი - 10.7%, ხოლო მინიმალური რადიუსი - 12 მეტრი. საავტომობილო ხიდის გამტარობა შერეული ნაკადების პირობაში იქნება 800 ავტომობილი ერთ საათში ერთი მიმართულებით", - ნათქვამია 2026 წლის ბიუჯეტის განმარტებით ბარათში.

წყარო: https://bm.ge

sadguris-moedani_o_h

See all
Survey
By the way