USD 2.7015
EUR 3.1697
RUB 3.4107
თბილისი
II კვარტალში მაგთიკომის შემოსავლები 30.5%-ით, ხოლო სილქნეტის 21.7%-ით გაიზარდა
თარიღი:  779

კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, II კვარტალში მობილური მომსახურების აბონენტების რაოდენობა წლიურად თითქმის 10%-ით 5.7 მლნ-მდე გაიზარდა. აბონენტების ზრდასთან ერთად 20%-ით  გაიზარდა შემოსავლების რაოდენობა წლიურად და თითქმის 167 მლნ ლარს მიაღწია. 2021 წლის I კვარტალში ეს მაჩვენებელი 135 მლნ ლარს შეადგენდა.

II კვარტალში აბონენტების კუთხით მაგთიკომი ლიდერობს, რომლის აბონენტების რაოდენობა გასული წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით 10.2%-ით 2.4 მლნ-მდე არის გაზრდილი. 4.3%-იანი მატება აქვს სილქნეტსაც და მოცემულ პერიოდში მისი აბონენტების რაოდენობა 1.9 მლნ-ს შეადგენს. 0.1%-იანი ზრდით ბილაინის აბონენტების რაოდენობა 1.4 მლნ-ია.

რაც შეეხება შემოსავლებს, შემოსავლებითაც მაგთიკომი ლიდერობს, რომელმაც მოცემულ პერიოდში 81.2 მლნ ლარი მიიღო. გასული წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით ზრდა 30.5%-ს შეადგენს. მეორე ადგილს სილქნეტი იკავებს 58.2 მლნ ლარით. კომპანიის შემოსავლები 2021 წლის II კვარტალთან შედარებით 21.7%-ით არის გაზრდილი. საანგარიშო პერიოდში 9%-იანი ზრდა ჰქონდა ბილაინს და მისმა შემოსავალმა 27.5% შეადგინა.



როგორც მონაცემებიდან ჩანს აბონენტების მიხედვით ბაზრის წილით მაგთიკომი ლიდერობს და მას ბაზრის 42% უკავია, შემდეგ 33%-ით სილქნეტი მოდის, ხოლო 24.8% ბილაინს უჭირავს. 

წყარო:https://bm.ge/

თბილისი
მერი - „ლაგუნა ვერეზე“ ერთი რამ უნდა გაიგოთ, ეს არის კერძო საკუთრება, ეს არც ჩემია, არც მუნიციპალიტეტის - როცა სამუშაოები წარიმართება, შენარჩუნებული იქნება საცურაო აუზი

„ლაგუნა ვერეზე“ ერთი რამ უნდა გაიგოთ, ეს არის კერძო საკუთრება. ეს არც ჩემია, არც მუნიციპალიტეტის, არც თქვენი - როდესაც სამუშაოები წარიმართება, შენარჩუნებული იქნება „ლაგუნა ვერე“, საცურაო აუზი. მე თუ მკითხავთ, როგორც დედაქალაქის მერს, საერთოდ არაფერი არ ესაქმება იქ საცურაო აუზს, ერთ-ერთი ყველაზე დაბინძურებული ადგილი გახლავთ კონკრეტული გზის მონაკვეთი, - ამის შესახებ დედაქალაქის მერმა, კახა კალაძემ თბილისის საკრებულოს სხდომაზე შესაბამისი კითხვის საპასუხოდ განაცხადა.

კალაძემ ასევე, უპასუხა კითხვას, „ვარკეთილის“ მეტროსადგურის რეაბილიტაციის შესახებ და აღნიშნა, რომ ამ პროექტის განხორციელებას „თან ბევრი სირთულე ახლდა და ახლა, ის უკვე ბოლოშია გასული“.

„ლაგუნა ვერეზე“ ერთი რამ უნდა გაიგოთ, ეს არის კერძო საკუთრება. ეს არც ჩემია, არც მუნიციპალიტეტის, არც თქვენი. ეს არის კერძო საკუთრება. რა დაპირებაზე მესაუბრებით? ჩვენი დაპირება იყო, რომ იქ, როდესაც სამუშაოები წარიმართება, შენარჩუნებული იქნება „ლაგუნა ვერე“, საცურაო აუზი. მე თუ მკითხავთ, როგორც დედაქალაქის მერს და როგორც ამ ქალაქში მცხოვრებ ადამიანებს, საერთოდ არაფერი არ ესაქმება იქ საცურაო აუზს, ერთ-ერთი ყველაზე დაბინძურებული ადგილი გახლავთ კონკრეტული გზის მონაკვეთი.

არ ვიცი, დაველოდოთ, როდესაც კერძო მესაკუთრე განახორციელებს პროექტს. ხელშეკრულებაში პირდაპირ არის ჩაწერილი, რომ აღნიშნული საცურაო აუზი უნდა იყოს შენარჩუნებული.

რაც შეეხება „ვარკეთილის“ მეტროს, აბსოლუტურად გეთანხმებით, რომ უდიდესი პრობლემა იყო, სერიოზული გამოწვევა. აქაც, არ არსებობს კომპანიები საქართველოში. გვაქვს სერიოზული პრობლემა, გამოწვევა.

სერიოზული გამოწვევა გვაქვს მუშახელთან დაკავშირებით. პროექტი, რა თქმა უნდა, უკვე ბოლოშია გასული და უახლეს მომავალში მთლიანად დამთავრებული და მოწესრიგებული იქნება. უამრავი გამოწვევა ახლდა თან ამ პროექტს. ჯერ ერთი, კომპანიები პასუხისმგებლობას არ იღებდნენ იმიტომ, რომ იმ უბედურების გამო, რაც მოხდა, ყველა შეშინებული იყო და არავის არ ჰქონდა სურვილი, მონაწილეობა მიეღო ამ პროექტის განხორციელებაში. მოგვიწია უცხოელი ექსპერტების ჩამოყვანა, დეტალურად შესწავლა თვითონ გვირაბის, რა მდგომარეობა იყო, წყლები საიდან შემოდიოდა, როგორ უნდა მომხდარიყო ამ ყველაფრის არიდება“,- განაცხადა კახა კალაძემ.

სრულად
გამოკითხვა
სხვათა შორის