თბილისის საკრებულოს სატრანსპორტო საკითხთა კომისიის თავმჯდომარე შალვა ოგბაიძე, თავის ფეისბუკის გვერდზე საინტერესო ფოტოს და ინფორმაციას ავრცელებს, თბილისის ავტოკლუბის ისტორიის შესახებ:
"ამ ფოტოს მეტად საინტერესო ისტორია გააჩნია:
თქვენ ხედავთ სავარაუდოდ 1947-1948 წლებში გადაღებულ ფოტოს, რომელიც ასახავს თბილისის ავტოკლუბის (ყოველ მანქანაზე სპეციალური ფლაგშტოკითაა დამაგრებული ავტოკლუბის დროშა) მიერ ორგანიზებულ ავტოგადარბენას ,,თბილისი-გორი-თბილისი''.
სხვა მონაწილეებთან ერთად ამ გადარბენაში მონაწილეობად ნატო ვაჩნაძეც (წინა პლანზე).
მე დავუკავშირდი ბატონ ელდარ შენგელაიას და მან მეტად საინტერესო ამბავი მომითხრო:
თურმე პირველი ქალბატონი, რომელსაც საქართველოში მართვის მოწმობა ჰქონდა-გახლდათ ნატო ვაჩნაძე.
ნატო ვაჩნაძეს კარგი სამძღოლო პრაქტიკა დაუგროვდა ,,M-1'' ავტმომობილის მართვის, მაგრამ 1941 წელს მათი ოჯახის კუთვნილი მანქანა მოხვდა საერთო სამობილიზაციო გეგმაში და ,,გაიწვიეს'' ომში, სადაც ეს ავტომობილი ,,დაიღუპა'' და ამის შესახებ შენგელაიების ოჯახმა სპეციალური შეტყობინებაც მიიღო.
ომის დამთავრების შემდეგ მათ ოჯახს გამოუყვეს ნადავლით(ე.წ. ,,ტრაფეინი'') ჩამოტანილი ავტომობილი ,,Steyr''.
P.S. ახლა დავიწყებ პირველი ქართული ავტოკლუბის შესახებ ინფორმაციის შეგროვებას."- წერს შალვა ოგბაიძე
მიყევით ბმულს - შალვა ოგბაიძე
მაშინ, როდესაც უკრაინაში კონფლიქტი ესკალაციის ახალ ფაზაში შევიდა, კვლავ გააქტიურდა დისკუსიები უკრაინის ტერიტორიაზე დასავლური ჯარებისა და კერძო თავდაცვითი კომპანიების გაგზავნის შესახებ, - წერს ფრანგული გაზეთი Le Monde-ი წყაროებზე დაყრდნობით.
„დიდ ბრიტანეთსა და საფრანგეთს შორის მიმდინარეობს დისკუსიები თავდაცვის სფეროში თანამშრომლობასთან დაკავშირებით, განსაკუთრებით ევროპაში მოკავშირეთა ძირითადი ჯგუფის შექმნის მიზნით, რომელიც ორიენტირებულია უკრაინასა და უფრო ფართო ევროპულ უსაფრთხოებაზე“, - განუცხადა Le Monde-ს ბრიტანულმა სამხედრო წყარომ.
ფრანგული გაზეთი აღნიშნავს, რომ უკრაინაში დასავლური ჯარების ან კერძო კომპანიების გაგზავნის შესახებ დისკუსიები 2023 წლის ბოლოდან შორ მანძილზე მოქმედი იარაღის მიწოდების გაზრდის ფონზე განახლდა.
წყაროების განცხადებით, უკრაინელებს არ შეუძლიათ ამ ტიპის რაკეტების გამოყენება ადგილზე დასავლური მხარდაჭერის გარეშე.